Heeft u een klacht?
Wij proberen zoveel mogelijk vragen en klachten te ondervangen in de ‘Veelgestelde Vragen’. Maar mocht u ergens tegenaan lopen en vragen of klachten hebben over uw bestelling, dan helpen wij u graag.
Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.45 tot 17.00 uur, in deze tijd worden ook alle mailtjes of ingevulde formulieren behandeld.
Voor de meest uitgebreide hulp vult u het formulier in. Maar u kunt ook mailen of bellen.
Telefoon: 072 200 13 14
Mail: info@qpro.nl
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor de bemiddeling via WebwinkelKeur. Tevens is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.