Bestellen

Hebben jullie een showroom of fysieke winkel?

Nee, wij zijn alleen een magazijn met een kantoor. De producten kunt u dus niet komen bekijken.

Hoe kan ik betalen?

Betalen gaat gemakkelijk via één van onze betaalmethoden. U kunt niet achteraf betalen.

Er is keuze uit iDeal, Bancontact, PayPal, Apple Pay of creditcard.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Controleer altijd goed uw bestelling en gegevens voor u gaat betalen. Een foutje kan natuurlijk gebeuren. Mocht er iets gewijzigd moeten worden, neem dan z.s.m. contact op.

Wilt u iets toevoegen aan de bestelling, maar niet dubbele verzendkosten betalen? Kies dan voor ‘afhalen’ en vermeld in het opmerkingenveld dat het met uw eerder bestelde artikelen mee moet. Voeg het bestelnummer toe.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Is uw bestelling nog niet op transport? Dan kunt u kosteloos de bestelling annuleren.

Stuur een mail met uw bestelnummer en eventueel de reden van annulering. Het betaalde bedrag wordt binnen een paar dagen teruggestuurd.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Nee, ook zonder account kunt u een bestelling plaatsen. Een account is handig als u vaker wil bestellen en een geschiedenis van eerdere bestellingen wil inzien.

Verkopen jullie cadeaubonnen?

Nee, momenteel hebben wij geen cadeaubonnen.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling of deel hiervan retourneren?

Ja, onder bepaalde voorwaarden.

  • Retourneren kan alleen binnen 14 dagen na ontvangst.
  • Producten zijn in originele staat.
  • Maatwerk producten kunnen niet worden teruggestuurd.
  • De retourkosten zijn voor de rekening van de klant.

Retouren dienen aangemeld te worden via mail of retourformulier.

Opsturen van mijn retour, hoe die ik dat?

U betaald zelf voor het retourneren van uw bestelling.

  • U kiest zelf een transporteur.

OF

  • Wij maken een afspraak met u wanneer de producten door onze vervoerder worden opgehaald. Dit kan alleen op werkdagen. Mocht het niet lukken om op de afgesproken datum de producten af te halen, dan moet er nieuwe poging gedaan worden. Echter worden deze kosten wel in rekening gebracht.
    De kosten voor het afhalen door onze transporteur bedragen €30,25 binnen Nederland.

Zorg ervoor dat de producten in originele staat zijn en het liefst in de originele verpakking. Als wij de producten hebben ontvangen en gecontroleerd, wordt uw betaling binnen enkele dagen teruggestort.

Wat moet ik doen als ik een beschadigd of verkeerd product heb ontvangen?

Neem contact met ons op indien uw een beschadigd of verkeerd product heeft ontvangen. Het liefst via de mail met een foto van de situatie.

Wij gaan vervolgens u voorzien van een nieuw artikel of compensatie.

Ik wil mijn bestelling retourneren, maar de 14 dagen zijn al verstreken, kan dat?

Nee, wij houden ons aan de wettelijke bedenktijd van 14 dagen.

Ik wil mijn bestelling omruilen. Kan dat?

Omruilen kan alleen als u uw huidige bestelling retourneert en vervolgens een nieuwe bestelling plaatst.

Het kan zijn dat u toch een andere maat of kleur nodig heeft, bedenk daarom goed van te voren wat u nodig heeft. Zo bespaard u een hoop transportkosten.

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen binnen Nederland zijn de verzendkosten €12,50 en voor België is het €20,-.

Voor alle bestellingen waar producten van lange lengtes of een groot gewicht aan hangt wordt een toeslag berekend.
Voor Nederland is deze toeslag €17,50 en België €26,-.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven ernaar om de bestellingen z.s.m. te verwerken, de gemiddelde levertijd ligt tussen de 2 en de 15 werkdagen.

U wordt na de bestelling op de hoogte gebracht van de verwachte levertijd.

Als de goederen hier voorradig zijn kunt u uw bestelling na ongeveer 2 werkdagen verwachten. Bij maatwerk of als de goederen uit het buitenland moeten komen, dan kan de levertijd oplopen tot 15 werkdagen. We gaan ons best doen om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren.

Als uw bestelling op transport gaat ontvangt u van onze transporteur een track&trace.

Kan ik mijn bestelling naar een pakketpunt laten sturen of zelf een datum en tijd aangeven van de levering?

Helaas is dit momenteel niet mogelijk.

De levertijd is afhankelijk van de locatie van uw bestelde producten, soms moeten deze vanuit de leverancier komen.

Wij maken gebruik van een transporteur die lange lengtes en/of grote gewichten kan vervoeren. Deze zijn niet aangesloten bij de transporteurs die beschikking hebben tot pakketpunten.

Leveringen vinden plaats van maandag t/m vrijdag. De bestelling wordt bezorgd op het door u opgegeven afleveradres. En dient afgetekend te worden bij ontvangst.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u een mail met track&trace van onze transporteur. Daarin staat een verwacht levermoment.

Mocht dit niet gewenst zijn, kunt u altijd contact opnemen met de transporteur.

Verzenden jullie ook buiten Nederland?

Ja, we verzenden ook naar België.

Wilt u graag uw bestelling laten bezorgen buiten Nederland of België? Neem dan contact op, dan kunnen we kijken of dit mogelijk is.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, dat kan. Houd er rekening mee dat sommige producten uit ons assortiment te groot zijn om in een normale personenauto te vervoeren.

U wordt op de hoogte gebracht van wanneer uw bestelling klaar ligt voor afhaal. Afhalen kan van maandag t/m vrijdag.

Ons magazijn is te vinden aan de Edisonweg 4 in Alkmaar.

Contact en overige vragen

Kan ik jullie bellen?

Ja, wij zijn op bereikbaar op 072 200 13 14.

Alleen van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.

Kan ik jullie mailen?

Natuurlijk, u kunt een mail sturen met uw vragen naar info@qpro.nl.

U kunt een reactie verwachten binnen 1 a 2 werkdagen.

Kan ik langskomen?

Nee, wij hebben geen locatie voor bezoek. Ons bedrijf bestaat uit een kantoor en magazijn, we kunnen hier geen klanten ontvangen.

Zijn jullie bereikbaar in het weekend en op feestdagen?

Nee, wij zijn niet werkzaam in het weekend en op feestdagen. In de kerstperiode zijn we de hele week tussen kerst en oud en nieuw gesloten.

Natuurlijk kunt uw wel bestellingen plaatsen in de avond, weekenden en feestdagen.