Bestellen

Hebben jullie een showroom of fysieke winkel?

Nee, we hebben geen showroom of fysieke winkel. We hebben wel een groot magazijn met een kantoor waar u langs kunt komen als u dat wilt.

Hoe kan ik betalen?

Betalen gaat gemakkelijk via één van onze betaalmethoden. U kunt niet achteraf betalen.

Er is keuze uit iDeal, Bancontact, PayPal, Apple Pay of creditcard.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Controleer altijd goed uw bestelling en gegevens voor u gaat betalen. Een foutje kan natuurlijk gebeuren. Mocht er iets gewijzigd moeten worden, neem dan z.s.m. contact op.

Wilt u een wijziging van het leveradres doorgeven, maar is uw bestelling al op transport? Dat kan. U betaalt dan wel voor de extra gemaakte kosten.

Wilt u iets toevoegen aan de bestelling, maar niet dubbele verzendkosten betalen? Kies dan voor ‘Afhalen’ en vermeld in het opmerkingenveld dat het met uw eerder bestelde artikelen mee moet. Voeg het bestelnummer toe.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Is uw bestelling nog niet op transport? Dan kunt u kosteloos de bestelling annuleren.

Stuur een mail met uw bestelnummer en eventueel de reden van annulering. Het betaalde bedrag wordt binnen een paar dagen teruggestort.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Nee, ook zonder account kunt u een bestelling plaatsen. Een account is handig als u vaker wil bestellen en een geschiedenis van eerdere bestellingen wil inzien.

Verkopen jullie cadeaubonnen?

Nee, momenteel hebben wij geen cadeaubonnen.

Kan ik korting krijgen?

Nee, er wordt geen additionele korting verstrekt.

Wij hebben wel in periodes acties lopen en in de koopjeshoek staan producten met een scherpe prijs.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling of een deel hiervan retourneren?

Een gedeelte* van ons assortiment is te retourneren, onder bepaalde voorwaarden:

  • Retourneren kan alleen binnen 14 dagen na ontvangst.
  • Producten zijn in originele staat.
  • De retourkosten zijn voor de rekening van de klant. Dit kunt u zelf regelen of door ons. Bij lange lengtes of zwaar gewicht zijn deze, afhankelijk van de transporteur, (waarschijnlijk) minimaal €30.

Retouren dienen aangemeld te worden via mail of telefoon.

*Producten die wij niet retour nemen:

  • Maatwerk producten kunnen niet worden teruggestuurd. (Onder andere muurstootlijsten, schopplaten, antislipmatten en droogloopmatten vanaf de rol).
  • Producten uit de koopjeshoek die wij tegen een scherp tarief bieden.
  • Aangebroken bundels of pakken. Bijvoorbeeld plinten en vloeren komen in bundels/pakken, we nemen alleen dichte hele verpakkingseenheden terug.
  • Samples.

Ons retourformulier vindt u hier in PDF-bestand (klik) of in een Word-bestand (klik).

Opsturen van mijn retour, hoe doe ik dat?

Wij maken een afspraak met u wanneer de producten door onze vervoerder worden opgehaald. Dit kan alleen op werkdagen. Mocht het niet lukken om op de afgesproken datum de producten af te halen, dan moet er nieuwe poging gedaan worden. De kosten voor het afhalen door onze transporteur bedragen minstens €30,- binnen Nederland.

Zorg ervoor dat de producten in originele staat zijn en het liefst in de originele verpakking. Voeg hierbij ons retourformulier toe. Ons retourformulier vindt u hier in PDF-bestand (klik) of in een Word-bestand (klik). Als wij de producten hebben ontvangen en gecontroleerd, wordt uw betaling binnen 10 werkdagen teruggestort.

Wat moet ik doen als ik een beschadigd of verkeerd product heb ontvangen?

Neem contact met ons op indien uw een beschadigd of verkeerd product heeft ontvangen. Het liefst via de mail met een foto van de situatie.

Wij gaan u vervolgens voorzien van een nieuw artikel of compensatie.

Ik wil mijn bestelling retourneren, maar de 14 dagen zijn al verstreken, kan dat?

Nee, wij houden ons aan de wettelijke bedenktijd van 14 dagen.

Ik wil mijn bestelling omruilen. Kan dat?

Omruilen kan alleen als u uw huidige bestelling retourneert* en vervolgens een nieuwe bestelling plaatst.

Het kan zijn dat u toch een andere maat of kleur nodig heeft, bedenk daarom goed van te voren wat u nodig heeft. Zo bespaart u een hoop transportkosten.

*Let op, niet alle producten die wij verkopen nemen wij retour. Het gaat hierbij om producten waar maatwerk is verricht. Op de productpagina’s staat aangegeven als u met maatwerk te maken heeft. Onder andere onze muurstootlijsten, schopplaten, antislipmatten en matten vanaf rol behoren hiertoe.

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen binnen Nederland zijn de verzendkosten €7,50 en voor België is het €20,-.

Voor alle bestellingen waar producten van lange lengtes of een groot gewicht aan hangt wordt een toeslag berekend. Deze toeslag is €12,50 voor bestellingen binnen Nederland en €26,- voor leveringen in België.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven ernaar om de bestellingen z.s.m. te verwerken, de gemiddelde levertijd ligt tussen de 2 en de 10 werkdagen.

U wordt na de bestelling op de hoogte gebracht van de verwachte levertijd.

Als de goederen hier voorradig zijn kunt u uw bestelling na 1-2 werkdagen verwachten. Bij maatwerk of als de goederen uit het buitenland moeten komen, dan kan de levertijd oplopen tot 10 werkdagen. We gaan ons best doen om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren.

Als uw bestelling op transport gaat ontvangt u van onze transporteur een track&trace.

Kan ik mijn bestelling naar een pakketpunt laten sturen of zelf een datum en tijd aangeven van de levering?

Helaas is dit momenteel niet mogelijk.

De levertijd is afhankelijk van de locatie van uw bestelde producten, soms moeten deze vanuit de leverancier komen.

Wij maken gebruik van een transporteur die lange lengtes en/of grote gewichten kan vervoeren. Deze zijn niet aangesloten bij de transporteurs die beschikking hebben tot pakketpunten.

Leveringen vinden plaats van maandag t/m vrijdag. De bestelling wordt bezorgd op het door u opgegeven afleveradres. En dient afgetekend te worden bij ontvangst.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u een mail met track&trace van onze transporteur. Daarin staat een verwacht levermoment.

Mocht dit niet gewenst zijn, kunt u altijd contact opnemen met de transporteur.

Verzenden jullie ook buiten Nederland?

Ja, wij verzenden ook naar België.

Wilt u graag uw bestelling laten bezorgen buiten Nederland of België? Neem dan contact op, dan kunnen we kijken of dit mogelijk is.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, dat kan. Houd er rekening mee dat sommige producten uit ons assortiment te groot zijn om in een normale personenauto te vervoeren.

U wordt op de hoogte gebracht van wanneer uw bestelling klaar ligt voor afhaal. Afhalen kan van maandag t/m vrijdag.

Ons adres is te aan de Edisonweg 4 in Alkmaar. Het gedeelde magazijn is hier net om de hoek, te vinden aan het begin van de Keesomstraat.

Contact en overige vragen

Kan ik jullie bellen?

Ja, wij zijn op bereikbaar op 072 200 13 14.

Alleen van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.

Kan ik jullie mailen?

Natuurlijk, u kunt een mail sturen met uw vragen naar info@qpro.nl.

U kunt een reactie verwachten binnen 1 à 2 werkdagen.

Kan ik langskomen?

Nee, wij hebben geen locatie voor bezoek. Ons bedrijf bestaat uit een kantoor en magazijn, we kunnen hier geen klanten ontvangen.

Als u een bestelling heeft geplaatst en voor afhalen heeft gekozen, kunt u langskomen om uw bestelling op te halen. Dit is aan het gemeenschappelijke magazijn op de Edisonweg 4.

Zijn jullie bereikbaar in het weekend en op feestdagen?

Nee, wij zijn niet werkzaam in het weekend en op feestdagen.

Natuurlijk kunt uw wel bestellingen plaatsen in de avond, weekenden en feestdagen.